14 d’ag. 2008

De Sendai a Beppu

Aixi s-hauria de dir el blog, ja que un canvi de plans a ultima hora ens va fer canviar shimonoseki per beppu, una ciutat al peu del volca Aso, ple de aigues termals que fumegen la ciutat. Dema h veurem.

Escric al blog mort de son i amb poques ganes, pero amb tants seguidors impacients es fa obligatori. Avui dia de trens. de Sendai a Tokio, de Tokio a Okiyama, de Okiyama a Kokura i de Kokura a Beppu. Tot i el futime de hores i trens els viatge ha sigut prou relaxat i no s-ha fet massa pesat.

Despres de trobar un hotel i de fer-nos una bona dutxeta hem anat a sopar i a fer un tanteig del terreny, mitja horeta de passeig per uns carrerons estrets plens de farolets i gent de marxa.

Dema veurem si es veritat aixo de que la ciutat esta sota el foc i veiem les columnes de vapor de tants banys termals.

Bonanit a tothom!

5 comentaris:

Teresa Solà ha dit...

Oooohh!! El que faltava per fer-me morir d'enveja, aigües termals! Agggg!
Què interessant això dels quatre trens, suposo que qualsevol semblança amb els d'aquí és pura coincidència no?
No vull ficar molt la pota, però vaig llegir que el retard del conjunt de trens de tot el Japó durant un any sencer no arribava als 10 segons... jejeje...

Petonets!

Unknown ha dit...

ei!!
veo que va bien y me alegro de que los estreses fueran infundados. me ha gustado mucho la foto de la playa esa con una islita. aprovechad!!!!!

un beso.
kike el recepcionista

Anònim ha dit...

Wenas, cuñaAaAaAaAos!!!!
com esteu pero el japó???
jo, estic ua altra vegada a valencia.(con lo bé que em trovaba a segur..).
he vist les fotos, y la veritat, es que tinc els dens de punta... (envidia sana)jajaja
be. un que s´em va a pendre per cul una mica.
molts petons desde Valencia.
Jose.
P.D: Disculpeu el meu catalá que de moment no es molt bó.

Anònim ha dit...

Cuantes incorreccions ortografiques!!!. Es el meu teclat.
Jose

Jordi ha dit...

m agrada el "vell" tren bala
i la Sara de nit tan guapa

petons