12 d’ag. 2008

Un dia a Sendai

Be, despres de que sones el despertador a dos quarts de set, amb les motxilles llestes hem anat a la estacio de UENO per agafar el Shinkansen que en duu a Sendai. 340 km en 96 min, com cercanias vaya...

hem arribat d-hora i hem llogat unes bicicletes. El centre de Sendai, incloent el turo del castell (quelcom com montjuic pero una mica mes petit) no es massa gran, i en 20 min vas del castell a laltre punta de la ciutat. Aixo ens ha permes veure alguns parcs i tambe fer una visita als carrers peatonals comercials.

Cuan diuen que Sendai es la ciutat dels arbres es perque als carrers una mica grans disposen de 4 fileres d-arbres grossos, te forces parcs i la montanya del castell es tot bosc verge i pertany a un campus universitari.

Com a conclusio dir que Sendai es mol bonic, i que amb un sol dia hem vist moltes coses.

Canviant de tema. Vull saludar especialment a la FAN NUMERO 1 del blog, qui esta mes pendent de les actualitzacions i que per cert, no ha deixat cap comentari... ABUELITA!!
Que sapigues que aquestes2 espelmes funcionen :D , que tot el viatge esta sent fantastic i sense entrabancs... toquem fusta!! Un petonas ben gran.

be. vaig a dormir, son les 10:38 de la nit i tinc molta son.

4 fotos perque no us queixeu...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Sólo diré una cosa, qué hace un picachu en el lateral del tren?

Anònim ha dit...

Hola Joan, sóc la teva fan incondicional, l'Abuelita!!! Que sàpigues que estic pensant en tu constantment i que reso el rosari per tu cada dia perquè tot us vagi bé.
Molts petons
Abuelita

Jordi ha dit...

joan!

quin frontal més impresionant del tren, m'encanta que estiguis aprop d'ell...
a la foto al bosc, amb els pins... esteu preciosos tu i la sara, tu, sobretot, que et el meu fill....
només un xic, mosca... i a l'hora feliç de que l'abuelita em guanyi en el ranking de fans... des de la garriga també... un petó abuelita!!!

salut

i me'n vaig a dormir... imaginant els colors del vostre viatge
t'estimo Joan